Brev:
Modermælkserstatning og vægt
12. juni 2008
Alder:
3 mdr.
Modermælkserstatning og vægt
Hej Helen
Min søn på 3 mdr. er begyndt at få en del MME ved siden af amningen, da jeg ikke har nok mælk til ham mere.
Men mit spørgsmål er om man godt må blande de enkelte produkter... Lige nu får han hver anden flaske Grøn allomin og hver anden flaske NAN1 er det ok??? eller er det bedre at give ham udelukkende allomin (blå og grøn)?? Jeg synes det er en jungle at finde rundt i...
Et andet spørgsmål.. Min søn tager stadig ca. 300 gram på om ugen er det ikke for meget??? (vi har en babyvægt herhjemme og kan derfor følge det nøjagtig). Han spiser rimelig tit og det vil sige hver 2. time, dog ikke så meget adgangen. Men jeg synes bare det er utrolig at han bliver ved med at tage så meget på, det har han gjort siden han blev født.
Fødsels vægt: 2580 gram. Vægt nu: 6340 gram
Ja det er jo så 290 gram i gennemsnit pr. uge. (13 uger). Er det ok eller??
Tak for en dejlig brevkasse¨.
Med venlig hilsen
Louise